سلام تا چند هفته وقت داریم انتی رو بریم؟

۹ پاسخ

دستگاه هاش برای بچه خوب نیست

سلام عزیزم میگم شما اولین سونو رو چند هفته رفتین؟

بهترین زمانش ۱۲ هفته هستش عزیزم

بهترین وقتش 12 هفته 2 روزه

منم خانواده همسرم هیچ کدومشون نرفتن

بخاطری میگن خوب نیست

من کلا نرفتم

تا سیزده هفته

تا 13 هفته ولی بهترین زمانش 12 هفته هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهفتم بارداری