خانوما تا چند هفته وقت داریم که آنومالی بریم میشه راهنماییم کنید

۴ پاسخ

۱۸ هفته و ۲رپز باید بری اگه نتونی تا۲۰هفته هم میتونی بری

۱۸ تا ۲۰ هفته من ۱۸ هفته رفتم 🙂

از ۱۶هفته تا ۱۸بهترین وقته گلم ۱۸هفته برو

تا ۲۲ هفته وقت هس ولی بهترین تایم ۱۸ تا ۲۰ هستش

سوال های مرتبط

مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان زینب بانو 🥹🫀 مامان زینب بانو 🥹🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ثمین💕 مامان ثمین💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زینب و ریحانه مامان زینب و ریحانه ۵ ماهگی