سلام مامانا برای سوزش معده چی میخورین؟؟

۶ پاسخ

من دکترم یه قرصی دادگفت شبابعدازشام بخورم خیلی خوبهههه نعنایه اگه میخوای تاعکسشوبدم بهت امشب بخوری تافردا شب سوزش معده نمیگیری

شربت الومینیوم ام جی بدون سایمتودین بگیر هروقت اذیت بودی بخوور

لانزو ۱۵ عالیه

عزیزم منم سوزش معده داشتم درحدی بود که بعضی وقتا بالا میوردم دکتر بهم شربت آلمینیوم ام جی داد میخوردم خوب میشد ودکتر گفت ضرر نداره برا جنین

من دو سه هفته ای یه روز ک خیلی اذیت بشم میخورم

فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان دومعجزه خدا مامان دومعجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان الماس💎 مامان الماس💎 ۴ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم هفته سی‌وچهارم بارداری