این بشر چرا خواب نداره
چرا نمیخوابه
خسته م:/

۴ پاسخ

بذا من همین الان خوابید

توی نور کم و سکوت بخوابونش

پسر من تا ۴ صبح بیدار

امشب خونه نادرشوهرم هستیم همه خواب بودن اهورا وقت اواز خوندنش شده بود تو تاریکی هی صدا درمیاورد و جیغ میکشید. با ماشین رفتیم بیرون دور زدیم تو راه خوابید برگشتیم.

سوال های مرتبط

مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ماهلين و ماهان مامان ماهلين و ماهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طهورا💕طاها مامان طهورا💕طاها ۱۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ سالگی
مامان عباس مامان عباس ۱ سالگی
مامان دخملم مامان دخملم ۹ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی