۷ پاسخ

چند کیلوعه عزیزم ؟ چند وقته استپ داره ؟

شما چیکار کردید عزیزم برای استپ وزنی
دختر منم استپ وزنی گرفته و حتی لاغرم شده چیکار کنم

سویق بده

چندکیلویه

شربت نئوزینک برای اشتها و رشد هست اونو بهش بده روزانه ۳/۵ سی سی

دختر منم

دکترم گفت بهش میوه نده ب جز سیبوگلابی

سوال های مرتبط

مامان رایان 
رادوین مامان رایان رادوین ۱ سالگی