مامانا پسرم استپ وزنی کرده چکار باید بکنم؟

۵ پاسخ

تو این سن به خاطر دندون و تحرکات بیشتر ممکنه بی اشتهاحتی گاهی وزن هم کم کنن،اگه غذاش خوبه نگران نباش

دختر منم استپ وزنی داشت و درست غذا نمیخورد مجبورشدم هر وعده رو تقسیم کنم به وعده های کوچیکتر با بازی کردن بهش غذا بدم هر وقت که پارک هم میبردمش گرسنه میشد و غذا بهتر میخورد اینجوری تونستم ماه بعد ۲۰۰ گرم به وزنش اضافه کنم چون فعالیتشون زیادتر شده میزان کالری دریافتی از فعالیت کمتره وزنشون استپ میشه یا کم وزن میگیرن البته تا یک ماه دکتر گفت طبیعیه

دیگه ماشالله وزنش خوبه دیگه ولش کن

چن کیلو؟

از کی ؟ چند کیلوعه ؟

سوال های مرتبط