سلام با استپ وزنی بچه ها باید چکار کنیم

۹ پاسخ

همگانیه

بچه ی منم ۱۱ ماهو ۶ روزشه ۸۷۰۰ وزن تولدم ۲۴۰۰ قد ۷۴ دکتر گفت کمه. شیرخشکش رو عوض کرد ببلاک ۲ میدادم گفت فعلا یک ماه آپتامیل pdf بده ببینیم بهش وزن میده یا نه آخره ماه میرم وزن میکنم ببینم چی شد

من ک زدم ب سیم آخر بزور غذا میدم😐

امروز بردم مراقبت یک‌سالگی
از نه ماهگی تا الان ک سه ماه گذشته چهارصد گرم اضافه کرده کلا
بزور شده ۸۷۰۰
من میگفتم الان بچم نه کیلو شده دیگه...
متاسفانه رو عدد هشت قفلی زده☹️

سعی کنین سیب زمینی پخته و تخم مرغ رو به یه نحوی به خوردشون بدین اگه نمیخورن
خیلی وزن دهی خوبی داره
مثلا کوکو سیب زمینی با ۴ تا تخم مرغ درست کنین
یا سیب زمینی و تخم مرغ پخته رو با ماست قاطی کنین هروز بهشون بدین خیلی جواب میده

هیچی تا وقتی دندون در میارن و اسهال دندون در آوردن دارن ،از اون طرف غذا هم درست و حسابی نمی خورن میشه این

هیچی خود زنی
دیدن عدد ۹ رو ترازو شده آرزو برام
این بچه از ۸تکون نمیخوره😏

خودکشی😂🫠🥴دخترمنم گیر کرده تو ۸کیلو بخاطر دندوناش

😬😬😬😬😬 فقط خودزنی باید کرد 😬😬😬

سوال های مرتبط

مامان رایان 
رادوین مامان رایان رادوین ۱ سالگی