۲ پاسخ

ب نظرم دوروز در هفته خوبه ۵روز رژیم معمولی بگیری
۲روز فست بگیری نصف اون کالری دریافتی رو بخوری
البته دوروز پشت سرهم نباشه

فست یه سبک زندگیه عزیزم میتونه روتین هر‌روزت باشه در هفته 1روز رو چیل کنی

سوال های مرتبط

مامان رایان 
رادوین مامان رایان رادوین ۱ سالگی