۶ پاسخ

ازمایش چی هست؟

ازمایش چی هست؟

با بیمه رایگان بود
آزاد ۱.۹۰۰ من چکاپ کامل بود رفتم آزمایشگاه طرف قرارداد

من شد حدودا ۳۵۰اینا

من ازاد ۳۰۰ شد

من ازبیمارستان دانشگاه ازادپرسیدم گف۶۰تومن

سوال های مرتبط

مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری