خانما زردی بچه ام ۶ بنظرتون خوبه؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم
بستری کردین اومد پایین؟
فقط با نوردرمانی؟

خوبه، مرتب شیرش بده، گرمش نشه، دیگه بالا نمیره

اره خوبه اما خنک نگهش دار بازم

خوبه ولی یک هفته بعد باید دوباره چک کنی ی وقت بالا نره
خاکشیر با گلاب خودت بخور .دفع میکنه.هر دوساعت بهش شیر بده
زرد الو بخو.اب زیاد بخور. قرص ویتامین دی هم بخور

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۴ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی