۲ پاسخ

من از اول دنبالچه ام درد میکنه و میگن طبیعیه به خاطر جاباز کردن لگنه
بازم اگه خیلی شدید شد یه چکاپ برو

نه در این حد طبیعی نیست اگه میتونی برو چک شو

سوال های مرتبط