۵ پاسخ

منم دارم درد کشاله رانم دارین؟

آره من ک از 4 ماهگی داشتم این دردو

منم
خیلی بده

او اره بابا طبیعیه من از خیلی هفتهای پایین تر این دردا داشتم الان یکم بهتره

بله عزیزم من گاهی وقتا ابنطوری هستم مخصوصا اگه پیاده روی کرده. باشم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد