براخارش واژن چی کنم دارم دیوونه میشم

۱۴ پاسخ

نگا منم خارشم زیاد بود دستاتو تمیز بشور ی پیاله ماست بردار برو دستشویی جلوتو کلا ماست مالی کن چند دقیقه صبر کن بشور خشک کن بیا بیرون دگه نمبخاره تا میری دکتر

من ژل واگ‌ سی زدم دو شب موقع خواب خوب شدم

منم داشتم ولی خب بیشترش برای هورمون ها و بارداری هستش،خیلی استرس نداشته باش،بعد دستشویی حتما خودت خشک کن و لباس زیرت تندتند عوض کن،خوب میشه چند هفته دیگه

این عالی استفاده کن عزیزم

تصویر

برو دکتر پماد میدن ، من دکترم گفت سرکه سفیدبریزم تو اب باهاش خودم بشورم

برای خارش یک کاسه نشاسته تو آب حل کن بریز داخل وان حمام بشین توش آبه رو آتیش من هرکار بگی کردم فایده نداشت ولی نشاسته عالی

عزیزم خیلی مهمه این مسئله به دکتر زنانت حتما بگو

نپوشیدن شرت و خشک کردن خودت بعد سرویس هیلی تاثیر داره حتما امتحان کن تو این شرایط هر چی کمتر از دارو استفاده کنی بهتره

دو سه روز منتظر باش اکه شدید تر شد ، برو دکتر

برو دکتر ، منم داشتم رفتم دکتر خطر داره عفونت بمونه

با شامپو بچه روزی یکبار خودتو بشور

منم دارم باید برم دکتر

ژل شستشو از داروخونه بخر استفاده کن عالیه

برو دکتر عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان عزیزم مامان عزیزم ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری
مامان سوین و تودلیم مامان سوین و تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد