۳ پاسخ

من ۳۶هفته و ۴ روز زایمان کردم تو هفته ۲۹ آمپول ریه زدم خدا رو شکر دستگاه نرفت

فک کنم ب بچه بستگی داره وزنش تنفسی اوکی باشه

من دوستم رفت تو۳۵هفته بچش بدنیااومو دورور موند داخل داستگاه
بستگی به خودبچه داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی