۳ پاسخ

38 هفته رفتم 12 ساعت طول کشید زاییدم به سختی

به همه آمپول فشار رو میزنن

۲شب رفتم۱روز بعدش زاییدم با سوزن فشار بدون درد رفتم

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶 مامان یاسین👶 ۷ ماهگی