۸ پاسخ

من فقط سونو رو رفتم یک و دویست

من الان پرسیدم سونو ان تی ۲ میلیون
آزمایش نمی‌دونم

من الان پرسیدم ۷۵۰گفتن سونو

ازمایش غربالگری رو بیمه قبول نمیکنه وازاده

ازمایش که کلا ازاده

برای من با بیمه شد ۶۰۰آزمایش۳۰۰سنوهم۳۰۰

عزیز انتی اگر بخوای سلفری بدی ۷۴۰۰ سونوگررافیتم ۷۰۰
اگر ازمایش معمولی بخوای بدی ۲۵۰۰تا ۳۰۰۰تومن

انتی منظورته؟

سوال های مرتبط

مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری