سونووزن چندهفته بایدباشی

۶ پاسخ

برامن 28هفته نوشته که برم

من 32 هفته میخام برم

بهترین تایمش 31 هفته و چند روز هست

من ۳۲ هفته رفتم

32تا ۳۵ هفته

۳۲هفته

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آیهان ❤️🥰 مامان آیهان ❤️🥰 ۹ ماهگی
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی