خانمای سرکلاژ شما چندهفته چندهفته دکترمیرید؟

۶ پاسخ

من اولش زودب زودبعد۲۰روزیه بار

مثل بقیه ۱۸هفته رفتم‌گفت ۲۴هفته بیا

آره شب خیلی ولی العان بهترم

مگه سرویکست چنده

منم چک کنم بعد دو هفته رفتم با چی کنه معاینه ضرر داره

مثل بقیه دیگه
دکتر منکه چک نکرد دوباره سرکلاژ رو

سوال های مرتبط

مامان آقاهاکان مامان آقاهاکان ۳ ماهگی
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی
مامان میران💙🐥 مامان میران💙🐥 ۶ ماهگی