سلام چندهفته بخیه سرکلاژ روبازمیکنن

۳ پاسخ

دکترم گفت طبیعی بخوای ۳۷ باید باز کنی

اگه طبیعی 37گاهی 38

بعضی دکترا ۳۶بعضیا ۳۷
من دکترم گفت ۳۷هفته برات باز میکنم
طبیعی
اونایی که سزارین هستن تو اتاق عمل هروقت نوبت داشتن

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان معجزههایخدا🤰🏻 مامان معجزههایخدا🤰🏻 ۴ ماهگی