کشیذن بخیه سرکلاژ درد داره؟

۲ پاسخ

من شنیدم میگن درحد یه سوزش خیلی کمه

من خودم سرکلاژی ام چند تا از دوستامم که سرکلاژ بودن بعضی هاشون میگفتن نه درد نداره بعضی هاشون میگفتن اره درد داره من میخام سزارین بشم به دکترم میگم تو همون اتاق عمل برام بکشه😣

سوال های مرتبط

مامان 💙حسین👶🏻💙 مامان 💙حسین👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان آقاهاکان مامان آقاهاکان ۳ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی