دوستانی ک مثل من سر کلاژین دکتر ب گفت نختو ۳۶هفته میکشم ولی من چثن دکترم هزینه عملش بالاس میخوام برم ی شهر دیگه. عمل کنم دکترم ۳۶هفته ک نخو بکش. باید همون موقع سزارین کنم. اخه نمیخوام خودش سزارینم کنه
سلام مامانا
تروخدا تاپیکمو جواب بدین
بعد سرکلاژ کمردرد شدید داشتید؟
و خونریزی خفیف؟
به دکترم دسترسی ندارم
طول سرویکسم پایین نیست ولی با استراحت مطلق بازم دردم زیاده
سلام مامانا
تروخدا تاپیکمو جواب بدین
بعد سرکلاژ کمردرد شدید داشتید؟
و خونریزی خفیف؟
به دکترم دسترسی ندارم
طول سرویکسم پایین نیست ولی با استراحت مطلق بازم دردم زیاده
اون اسپکولوم رو که می زنن خیلی درد داره ولی کشیدن نخش نه
نه گلم عین معاینه هست دردش یک لحظه ای
من خیلی میترسم تو سزارین هم درد داره یا بی حسی میزنن؟
نه گلم عین معاینه هست دردش یک لحظه ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.