۳ پاسخ

قابل تحمله عزیزم درد انچنانی نداره فقط باید خودتو شل بگیری در حد چند ثانیه نخو میکشه

درد داره ولی قابل تحمله .بی حس نمیکنه دکتر همینجوری مث معاینه دستشو میبره داخل میکشه چنددقیقه اس

مگه سزارین نیستی
همون موقعه بی حسی میکشن دیگه درد حس نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری