قابل تحمله عزیزم درد انچنانی نداره فقط باید خودتو شل بگیری در حد چند ثانیه نخو میکشه
درد داره ولی قابل تحمله .بی حس نمیکنه دکتر همینجوری مث معاینه دستشو میبره داخل میکشه چنددقیقه اس
مگه سزارین نیستی
همون موقعه بی حسی میکشن دیگه درد حس نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.