۵ پاسخ

من سزارین شدم چرا پس حین زایمان نخو در نیاورده!!!!؟؟

درد داشتی؟؟

زود نیست الان؟چرا زود دراوردین؟درد داشت؟

من ۳۵ هفته دوروزم درد دارم

الان زود نیست؟دکتر بمن گفته 37 هفته

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری