سلام خانم ها راسته ک میگن کشیدن بخیه ها سرکلاژ خیلی درد داره

۵ پاسخ

نمیدونم والله ان شاء الله کع درد نداره 🥺😀

من که هیچی حس نکردم

اره بعضیا میگن خیلی درد داره بعضیا میگن درد نداره بستگی به خودت داره سفت کنی یا شل بگیری

سلام نهههه درد نداره مال من رو کشیده بودن الکی استرس میدن

من تواتاق عمل کشید ی نخ خیلی کوچیک بود

سوال های مرتبط

مامان 💙حسین👶🏻💙 مامان 💙حسین👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری