۱ پاسخ

اونای که زایمان طبیعی هستن دکتر دو سه هفته قبل داخل مطب میکشه بخیه زو من شنیدم یکم درد داره
اونای که سزارین هستن همون موقعه داخل اتاق عمل میکشن

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙حسین👶🏻💙 مامان 💙حسین👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته چهلم بارداری