بدون بیحسی میکشننن مگهههه؟؟؟یا خدا
من شنبه کشیدم ولی خیلی درد داشت درصورتی که یکی قبل من رفته بود میگف درد نداشت.بستگی به بدن داره عزیزم.من هرچی اصرار کردم که تو اتاق عمل بکش گف چون سزارین اختیاری هستی بیمارستان گیر میده
من سزارین بودم اصلا نکشیدم
بلییییی
نه میگن در حد سوزش
منم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.