۶ پاسخ

بدون بیحسی میکشننن مگهههه؟؟؟یا خدا

من شنبه کشیدم ولی خیلی درد داشت درصورتی که یکی قبل من رفته بود میگف درد نداشت.بستگی به بدن داره عزیزم.من هرچی اصرار کردم که تو اتاق عمل بکش گف چون سزارین اختیاری هستی بیمارستان گیر میده

من سزارین بودم اصلا نکشیدم

بلییییی

نه میگن در حد سوزش

منم میترسم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان افرا🩷 مامان افرا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙حسین👶🏻💙 مامان 💙حسین👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری