باز کردن بخیه ی سرکلاژ درد داره؟؟

۹ پاسخ

سزارین باشی تو اتاق عمل باز میکنن
من داخل مطب باز کرد درد نداشت ولی،بعدش یکم خون ریزی داشتم

مامان سوپرایز میشه شما هم از استراحت وتجربه‌های خودت برا سرکلاژ بگی؟

خیلی ببخشید من هشت سال پیش سرکلاژ شدم چون قصد بارداری نداشتم هر چی مدارک داشتم انداختم دور این حاملگی ناخواسته سورپرایز شدم اون چیزایی که یادم مونده بود گفتم استرس نداشته باش دردش اندازه ی یه آمپول زدن هم نبود عوضش اگه طبیعی زایمان کنی خیلی راحته برات

لطفا همه از تجربیاتتون بگید

من زایمان قبلی دور وبر هفته های شما باز کردم ترس ندارد اصلا عوضش زایمان طبیعی در عرض یک ساعت و نیم درد کشیدم خیلی راحت زایمان کردم دکتر گفت اگه دیر باز کنی ممکنه به لوله سرویکس فشار بیاد و پاره بشه در تعجبم چرا بعضی دکترها به آخر های زایمان نگه میدارن

من ک چند روز پیش باز کردم خیلی درد داشت البته من استانه تحملم کمه

چرا همه میگن درد داره اصلا اصلا برای من درد نداشت اصلا نفهمیدم فقط بعدش لکه بینی تا سه روز داشتم همین

منم سرکلاژم ولی بهم گفتن بعد سزارین باز میکنن

اره خیلی کم من کمی هم خونریزی کردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان فنقول مامان فنقول هفته سی‌وهشتم بارداری