خانما باز کردن سرکلاژ درد داره؟تجربشو داشتید؟

۵ پاسخ

مامان دلوین با چه طول سرویکسی و چند هفته سرکلاژ شدی؟

ن دردش کمه

من قرار یه هفته قبل از سزارین دکترم داخل مطب بازش کنه
خیلی میترسم تحمل دردم خیلی بالاست اما بازم استرس دارم

سزارین باشی تو اتاق عمل باز میکنن

نه دردی نداره مثل معاینه ست

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان فنقول مامان فنقول هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی