۵ پاسخ

دکتر بهم نامه داده ۳۷ هفته ۵روز براسزارین
نگفت کی باز میکنم
یعنی همون موقع عمل باز میکنه

نگران نباشین...ان شاالله به وقتش به سلامتی کوچولوتونو بغل بگیرین🌷

من ۳۵ هفته باز کردم ، تا دوروز یکم لک بینی داشتم ک بعدش رفع شد، ۳۷ هفته و ۵ روز هم زایمان کردم

منم امروز باز کردم یکم حالت خونابه یا لک خیلی کمرنگ دارم

من 35 هفته اما خب زایمانی نبودم مشکل دیگ داشتم

سوال های مرتبط