باز کردن بخیه سرکلاژ درد داره؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

ن من قبلا اینجا تاپیک‌خوندم ک‌درد نداره، فقط مثل معاینه س، باید ریلکس کنی عضلاتتو شل کنی، بیهوشی بیحسی اینا هم نیاز نیست چون کار راحتیه. همش چند ثانیه ست. من یکشنبه باز‌میکنم

موقع که میخواستی زایمان کنی

اره بگو تو اتاق عمل باز کنن برات

برامن یکم درد داشت

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان اسما مامان اسما روزهای ابتدایی تولد
مامان فنقول مامان فنقول هفته سی‌وهشتم بارداری