۳ پاسخ

ببخشید منم سرکلاژیم ..شما ژول سرویکستون چند بود که سرکلاژ شدین،من همش ترس از زایمان زودرس دارم هم سرکلاژم‌هم پساری

باز کردن بخیه درد نداره هون معاینه ک مثل همیشست همون درد داره

منکه باز کردم دردی نداشت برام بااینکه خیلی میترسیدم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری