خانوما چند هفته بخیه سرکلاژ می‌کشن ؟خیلی درد داره؟🥲

۳ پاسخ

اگر طبیعی باشی دو هفته قبل بستگی به دکترت داره از ۳۵ تا ۳۸
اگر سزارین باشی توی اتاق عمل جفتش رو با هم هستش

اگه طبیعی باشی هفته ۳۶-۳۷میکشن نه دردی نداره زیاد در حد همون معایینه هست

سوال منم هست ولی فکر کنم درد داره آخه به من گفتن عملش درد نداره ولی وقتی بهوش اومدم تا الان خیلی درد کمر لگن و حتی جای بخیه هاش درد می‌کنه تو فکر کن باز بهوش مخازن بازش کنن حتماً درد داره

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان 💙حسین👶🏻💙 مامان 💙حسین👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی