۷ پاسخ

طولت چند بود سرکلاژ کردی مامان اسرا

اصولا ۳۶ هفته میکشن

میگم بچه بریچه یعنی چی کسی میدونه

عزیرم انشاالله خیلی خوب و راحت زایمان می‌کنی

بله شما طبیعی هستی ؟؟ اگه طبیعی باشی باید بکشی

سلام میشه ولی من شنیدم خیلی درد داره من می‌خوام به دکترم بگم سر زایمانم بکشه

برایه چی انقد زود میخای بکشی

سوال های مرتبط

مامان آقاهاکان مامان آقاهاکان ۳ ماهگی
مامان 💙حسین👶🏻💙 مامان 💙حسین👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان محمدامین،مهوا🥰 مامان محمدامین،مهوا🥰 ۱ سالگی