میگم میان وعده چیا میدین؟

تصویر
۹ پاسخ

کشمش و توت خشک هم دوست داره میریزم تو پیاله میدم دستش

هرچی شد تو خونه میوه بادوم و لواشک و پفیلا و گردو بستنی هویج کشمش بیسکوییت

الویت میوه اس.ولی ی وقتا کیک و بیسکویت یا بستنی

میوه، برگه زردالو معمولا ولی گاهی شیر و پفیلا خونگی یا مویز

همچی هرچی ک دم دستم باشه😂😂😂

موز .گلابی .سیب .بادوم اینجیز هارو خیلی دوست داره سعی میکنم چیز های سالم بدم اما عاشق چیپس و پفک هست متاسفانه میرم خونه مادرشوهرم بهش میدن گاهی ...شیرینی هم دوست داره شیر موز هم همینطور

هر چیزی که تو خونه باشه و بخوره میدم بهش دخترم میوه و مغزیجات زیاد نمیخوره البته فقط میگه یخمک بدین 😑

میوه/کشمش و گردو/ کیک خانگی/ بستنی گاهی/ لواشک / کشکام /سرلاک/ ارده شیره

من چون بچم میوه نمیخوره
اغلب تخم مرغ
سوپ
آش
سیب زمینی سرخ کرده
اما بیشتر معجون میدم
دیگه هر چی دستم بیاد

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان نیهان مامان نیهان ۲ سالگی
مامان 👧🏻𝐍𝐢𝐥𝐚👧🏻 مامان 👧🏻𝐍𝐢𝐥𝐚👧🏻 ۲ سالگی
مامان دوقلو ها،🐣🫀🐣 مامان دوقلو ها،🐣🫀🐣 ۲ سالگی