عزیزم نه خودتو اذیت کن نه اون طفل معصومو هنوز زوده
میگن هر نیم ساعت باید ببری سرویس..بشینه روی قصری تا جیش کنه یاد بگیره..
ولی خییییلی سخته
من بردم
خیلی کوچیکن هنوز خیلی نمیفهمن..درصد خطاشونم بالا میره
از اون طرفم شبا جیش میکنن چون هنوز یاد ندارن نگه دارن..
بیشتریا میگن زوده الان وقتتو تلف نکن
اولین شرط از پوشک گرفتن اینه که شب تا صبح پوشکش خشک باشه
در طول روز هم هر یه رب بچه ببری رو قسری یا سرپا بگیریش یکم اب بزنی به بدنش که راغب باشه به جیش کردن
ولی خیلی سخته هم برا شما هم برا بچتون
بنظرم تا زمانی که بچه تنونه بگه که جیش یا پی پی دارم نباید از پوشک گرفته بشه
سلام بسختی😂 تند تند باید بببری سرویس جیش بگیری یاد بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.