مامانا عیبی که نداره نیکا رو تو بغلم میشینه ؟🤨😑

تصویر
۶ پاسخ

زوده

والا دخترمنم گلا میگه من همین طوری نگه دارین

والا پسرمن که کلا میگه نشسته بگیرم یاحالت ایستاده

اشکال نداره

دختر منم همش میخاد وایسه و بشینه روبرو رو ببینه 😑

چ اشکالی داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی