سلام سونو وزنه چه جوری همه چی خوبه نرماله؟

تصویر
۲ پاسخ

اره عزیزم همش نرماله

خوبه عزیزم من ۲۶ هفته رفتم ۹۰۰‌گرم بود

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نلی 🩷 مامان نلی 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق پسرم 🤎👶 مامان فندوق پسرم 🤎👶 هفته سی‌ودوم بارداری