ببین هر دکتری ی حرفی میزنه
اگر ناشتا زیر ۱۰۰ باشی خوبه
با پودر زیر۱۲۰ خوبه
نمیدونم دکترت چی بهت میگ ولی اگر پیشنهاد انسولین داد به هیچ عنوان سمتش نرو
با کم کردن شیرینی و برنج و ماکارونی خودش پایین میاد
درمانش پیش خودته
همه چی نرماله فقط دوساعتت ی کوچولو بالاس
نشون دکترت بدع
۱۰۵ شدع یکم بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.