۴ پاسخ

منکه رو زایمان اولم نداشتم

علایمت چیه؟

خواهرم الان افتادگی رحم داره🥲

من که خوشبختانه نداشتم.

سوال های مرتبط

مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
.

نکته آموزشی روز 📕

۸ درمان سریع سرماخوردگی🤧 در
بارداری🤰بدون دارو💉💊

⭕ نوشیدن یک لیوان آب جوش و لیمو ترش تازه و عسل صبح ناشتا هم در پیشگیری و هم درمان کمک میکند.🍯🍋
⭕۳تا ۴ روز اول سرماخوردگی را سعی کنید فقط مایعاتی مانند سوپ میل کنید
⭕ مصرف دمنوش به و به پخته شده و کبابی هم مفید است.🍵
⭕اگر سرفه خشک دارید ، مواردی از جمله به دانه در دهان و مکیدن آن ، خوردن مکرر نشاسته و روغن مالی قفسه سینه با روغن زیتون کمک کننده است.
⭕در صورت وجود ترشحات غلیظ میتوانید از بخور سبوس جو، پیاز در آب گرم کمک بگیرید. اگر اگر هیچکدام در دسترس نبود بخور آب گرم به تنهایی هم کمک کننده است.🧖‍♀️🧅
⭕غرغره مرتب با سرم شستشوی نمکی و در بینی کشیدن آن تخلیه ترشحات و باز کردن راه هوایی کمک میکند.👃
⭕مصرف روزانه فرنی بادام به همراه نشاسته یا آرد برنج هم به کم کردن سرفه های خشک کمک میکند.🥣
⭕از مصرف ادویه های تند و گوشت قرمز هم خود داری کنید.🥩❌
⭕مصرف میوه هایی مثل نارنگی و پرتقال هم بخاطر وجود ویتامینC مفید است.🍊
مامان مارال💝 مامان مارال💝 ۳ ماهگی
پارت دوم زایمان طبیعی ⭕⭕
خلاصه افتادم به خون ریزی گفتم دیگه فردا میم شنبه صبحش ساعت هشت حرکت کردیم دوساعت مسیر بود رفتم اونجا خداروشکر خیلی سریع تحویلم گرفتن معاینه کرد گفت دوسانت بازی ولی درد نداستم تب زیاد داشتم سرما خورده بود گلو درد سرفه زیاد میکردم
خلاصه سریع بستریم کرد خودم تعجب کردم انقد ذوق کردم اصلا استرس نداشتم، بعد ماما به مامانم گفت سوپ بیار جون بگیره خیلی ضعیفه مامانم تا رفت برام سوپ اورد بهم سرم و امپول خشک کن وصل کردن که حالم بهتر شه ساعت یازده نیم بود. مامانم بهم چایی زیاد داد بخورم خوردم ساعت دوازده سرم فشاری وصل کرد خیلی کم گفت اصلا بهش دست نزن سوپ تو بخور یکم جون بگیریی خلاصه مامانم تا دوازده نیم بهم سوپ داد خوردم دیدم دردام دارع شروع میشه تا ساعت دو دیگه خیلی شدید شد گفتم بزارید مامانم باشه کمرمو ماساژ میده گفتن باشه واقعا خیلی خوب بود مامانم کمر ماساژ میداد واقعا خیلی حالم بهتر میشد بعد ماما اومد معاینه کرد گفت عالیه سه نیم شدی خوب پیش رفت کردی.
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۳ ماهگی
⭕بعد 11ام شب ساعت 8 شب رفتم برای نوارقلب و سنو رو اونجاا نشون دادم ک اونام ب دکترم زنگ زدن و خلاص بعد نوار منو معاینه کرد و گفت دو سانت بازی اگ درد گرغت چیزی نیست برای معاینه س😂. منم برگشتم خونه ی دمنوش رازیانه زدم بر بدن 🦭و ی دوش اب گرم گرفتم و ب همسری گفتم بیاد پشتم ماساژ بده 😂🤭خب خلاص ما خوابیدم درد داشتم ولی خیلی کم تا صبح ساعت 8بود 1404/12/12 ک وایی دردم گرفت ولی چ درد هعی نینی خودشو سفت میکرد بعد یک دقیقه خب میشدم منم دیگه ب شوهری گفتم و رفتی بیمارستان ✨شانس خوب من هم ماما همرام و دکترم اونجا بودن راستی من ماما همراه گرفتم ولی اصن ندید بودمش تا موقع زایمان 🪐🩵خب خلاص من رفتم سمت زایشگاه حدود ساعت 9بود صبح) بعد گفت برو تا معاینه ت کنم منم درد داشتم ولی فک نمکردم چند دقیقه دیگه زایمان میکنم🤭
معاینه کرد و کفت 8سانت باز شدی بعد ماما همرام ک اونجا بود امد منو برد ی اتاق دیگه و اونجا کیسه ابم زدن 😴راستی من دکتر تو پروندم نوشته بود تمایل ب اپیدورال ک ماماه همراه برام گاز گذاشت