نه دیگه اوکیه برو جلو خیرش رو ببینی 😂
اگه خونریزی نداشته باشی اره مشکلی نداره
من از روز 25 داشتم
من یک هفته بیشتر خونریزی نداشتم ولی چون میل به رابطه نداشتم بهش گفتم تا چهل روز نمیشه اصلا که اونم به لکه بینی افتادم شد بعد 50 روز
من ک یبار امتحان کردم انقدر سوزش داشتم بیخیال شدم..الان هم ک سرما خوردم دیگه نمیشه🖐️🖐️🖐️😜😜😜
نه من ۲۰ روزگی رابطه داشتم مشکلی نبود
من سزارین بودم ۱۷ روزگی رابطه داشتم🫡😂
نه خوب چه مشکلی هنوزم دیره برات میتونستی از ۱۰ روزگی هم داشته باشی دیر کردی ببین از زندگی جا مانده دیر کردی حسرت شب رو دل شوهرت جا گذاشتی 🤣🤣🤣🤣
نه مشکلی نداره
بعد ۶هفته
والا قبلشم مشکلی نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.