۷ پاسخ

اره برا منم میزنه

من امروز دستمو گذاشتم طرف راست شکم بعد نی نی هم طرف راسته بعد چند ثانیه مثل نبض زد بعد دیگه احساس نکردم

بلههههه😋

اون نبض ائورت شکمیه

پس چرا من نبض نمیزنه یعنی خونرسانی نداره جنینم؟؟؟

عادیه عزیزم این روزا خون رسانی به رحم و شکم از بقیه انداما بشیتر شده ، برای همین میگن رگ ها وقتی جریان خون لحظه ای بالا باشه مثل نبض میزنه جوری که هسش میکینیم

اره، اون بخاطر خون رسانیه و زیاد شدن جریان خون

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری