خانما یه تگاه به سنوم بندازید

تصویر
۷ پاسخ

سلام کسی از آزمایش تیروئید چیزی میدونه بگ
تا بخام برم دکتر بگ باید دارو ادامه بدم یا نمیخاد

چندم سیکلت

میتونی اقدام کنی برای بارداری
اما کیست هم داری بنظرم بهتره اول اونارو درمان کنی

عزیزم سنو برای فولوکول چند هزینش

۲تا فولیکول داری.یکی چپ یکی راست

کیست داری دکتر دارو میده خوب میشی

چندم سیکلته...
کیست داری و تنبلی خفیف.

سوال های مرتبط

حدیثه حدیثه قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
مامان مامان جوجو🤱 مامان مامان جوجو🤱 هفته پنجم بارداری
jojo jojo قصد بارداری