سلام شما به بچه هاتون اب میدید؟

۹ پاسخ

اره اب جوشیده سردشده تواین هواتشنه میشن

آره من دوتا قاشق میدم

۱۵سی سی مخصوصا وقتی برقا قطع میشه

نه دکتر گفت تا 6ماهگی نده

دکتر گفت نده و نمیدم

نه دکتر گفت با شروع غذا

هوا گرم شده اندازه نصف یک شماره میدم از نصف کمتر
اونم تف میکنه بیشترشو

اره ..

بله روزی ۱سیسی

سوال های مرتبط

مامان دخملم زینب جون مامان دخملم زینب جون ۱ سالگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی
مامان پارسا و کیان🐣 مامان پارسا و کیان🐣 ۱ سالگی