به بچه هاتون اب میدید؟؟
چقد میدید؟؟

۷ پاسخ

من شیر خودم میدم بهش بجای آب چون خیلی ابکیه اولش

من از ۴ ماه۱۰ روز که متخصص گفت غذا شروع کن گفت اب هم بده

من نمیدم

من الان چند روزه یکم میدم
چون بخاطر بزاق دهان مدام گلوش گیر میکنه شیر و قطره آد

اگه غذا شروع کرده اره اونجوری نیازی نیست

نوچ

بچه ۵ ماهه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی
مامان ماه‍🌙لین مامان ماه‍🌙لین ۵ ماهگی
مامان خِش و پِش🫀🖇️ مامان خِش و پِش🫀🖇️ ۱ سالگی
مامان پارسا و کیان🐣 مامان پارسا و کیان🐣 ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی