خام رنده میکنم میریزم تو پستونک میوه خوریش
من بخار پز میکنم میزارم تو پستونک میوه خوریش دوس داره میخوره
من پخته حالش بهم میخوره با قشق چی پوره میکنم همونجامیدم بخوره
من تو آب میپزم ولی بخار پز بهتره
تو اب میپختم له میکردم
رنده و خام
یا میذارم دهنش بمکه
برای شروع میوه زود نیس؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.