۴ پاسخ

بزار بخار پز بشه اگه دستگاه داری تو دستگاه اگ نه یه قابلمه اب بزار روش ابکش بزار سیبو بزار تپش درشو بزن تا بخار پز شه اینجوری ویتامین هاشم حفظ میشه

تا هفت ماهگی باید بخار پز کنی

خام، با چاقو میتراشم میخوره😀

یه بار پختم نخورد، خام هم رنده کردم اونم نخورد

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی