مامانا عدس رو چجوری میپزید میدید؟

۳ پاسخ

میریزم تو غذاش در آخر با گوشت کوب برقی میکس میکنم کاملا تو غذا حل میشه

دال عدس بده

آسیاب میکنم میریزم تو سوپ براش لعابش بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی