۵ پاسخ

من دال عدس میدم هم نرم میشن پوست هم نداره نفخ هم نداره

من خيس كردم بعد پختم بعد پوستشو جدا كردن

دال عدس بحر

شب قبل بزار خیس بخوره راحت پوستش جدا میشه نفخش هم گرفته میشه تا حدودی

نیازی نیست پوستشو جدا کنی عزیزم

سوال های مرتبط