۵ پاسخ

خیلی دل درد میاره بزار 7 ماهش تموم شد شروع کن اونم چند روز بخیسون چن بار ابش عوض کن بعد بزارتو زود پز حسابی بپزه

الان عدس زوده، دل درد ونفخ میگیره وهضمش خیلی سخته واسه بچه۶ماهه

نه گلم بعدکه پختی از صافی باپشت قاشق بکش بهش ردبشه

با دال عدس براش عدسی درست کن

وا چجوری جدا کنی

سوال های مرتبط