۶ پاسخ

زوده هنوز

شنا اول با فرنی و‌حرسره بادوم‌شروع کن بعد پوره سیب زمینی و هویج
بعد زرده تخم‌نرغ.
از پایان ۷ ماهگی خود گوشت ی روز گپسفند ی رپز مرغ. ببین گوشت رو‌اندازه دوبند انگشت من رنده میکردم یخ زد‌ه‌شو با یه قاشق مربا خوری برنج ی بند انگشت سیب زمینی و هم‌ن اندازه هویج میپختم میکس‌میکردم یابا گ‌شت کوب دستی له کن آبی باشه کمی مثه سرلاک.
من ی ذره پیازم‌ میزدن بوی زهم گوشت رو بگیره.
بعد دو‌سه هفته آب قلم اضافه کن نصف قالب یخ

اژژ۶ ماهگی بله

من از وقتی سوپ دادم‌‌ قلم ریختم‌ ولی کلا من از ۶ ماهگی از فرنی شروع کردم‌ نزدیک ۷ بود سوپ دادم

اره میدم نع اصل کاری روغنشه

من روغنش جدانکردم
توی تاپینگ هام هست
از ۶ ماهگی بهش دادم

مبدم
۳هفته میشه فکر کنم

سوال های مرتبط